söndag 15 november 2009

INFORMATION - VIKTIGT

Handgjorda smycken
Alla smycken tillverkar jag för hand. Jag stansar också in namn och budskap för hand därför är bokstäver och siffror inte alltid exakt på en rak linje. Inget smycke är det andra likt men jag försöker dock få det så lika som möjligt som mina bilder visar.

Kedjor
Jag kan inte heller lova att det blir exakt samma kedja som jag visar på bilderna till halsbanden eftersom det beror på vad jag för tillfället har hemma. Även där försöker jag ha så lika det bara går då ni beställer av mig. Vill ni ha någon speciell kedja så skriv det i mailet. Kulkedjan är alltid densamma om ni beställer den.

Storlekar på kedjor
När jag skriver korta kedjor är det ca 50 cm långa, långa kedjor ca 80 cm. Vill ni ha en annan längd så säg bara till

Material

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar