onsdag 20 oktober 2010

Nya smycken och ny inspiration

Nu var det VÄLDIGT länge sen jag var in på denna sida och kikade. Ser att det är flera som går in här lite då och då. Självklart måste jag uppdatera den med lite nya smycken. Jag tycker om att göra smycken med pärlor men det är ändå namnsmyckena som säljer bäst.
Om ni är intresserad av ett smycke kikar ni enklast in på min lilla smyckesbutik på nätet och beställer därifrån. Jag håller på att göra iordning den så det är lättare att beställa genom att jag nummrerar alla smycken. Självklart går det att få alla dessa smycken i andra färger på pärlorna, det är bara att säga till.
Jag beskriveer inte armbanden något närmare utan ni får titta och maila om ni har några frågor.














Foto: Anette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar