måndag 21 mars 2011

Äkta silver

Nu har jag fått hem mina första delar i äkta silver. Känns roligt att kunna erbjuda även äkta silversmycken eftersom de håller mycket längre än silverpläterade. Mitt första smycke ser ni på bilden nedan. Jag har inte stansat något på det ännu men kommer att göra det inom kort. Jag inväntar en till beställning från USA där jag får hem massor av grejor och jag kan då tillverka flera olika modeller.
Ni som prenumererar på denna blogg får gärna prenumerera på min andra blogg också eftersom jag så småningom kommer att lägga ner denna och endast använda mig av den. Den bloggen heter Piffa och Puffa

Foto: Anette

Om någon av er som läser denna blogg, och som har en egen blogg, är intresserad av att göra ett samarbete med mig och mina smycken, ta kontakt med mig. Maila mig på piffa@hotmail.se

Ha det bäst.
Kramar Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar