lördag 9 juli 2011

Starwoman smycken

Hej på er!
Hoppas ni har det bra i sommarvärmen. Nu var det LÄNGE sedan jag gjorde något inlägg här och vad passar då inte bättre än att lägga ut lite bilder på några smycken:)

Inom kort kommer ett företag att göra en "riktig" hemsida åt mig och jag hoppas att den blir bra. Jag återkommer då den är färdig, vill inte avslöja namnet ännu innan allt är riktigt klart

Med tillåtelse av Anna som driver bloggen Starwoman heter två av mina smycken just Starwoman. Många som kikar in på hennes blogg har säkert sett att hon gjort några inlägg om mina smycken. Jag är så glad att hon tycker om dem. Det bästa betyget man kan få är just att den man levererar ett smycke till tycker om det.


Foto: Anette

Är ni intresserad av att köpa något av smyckena ovan kan ni maila mig på piffa@hotmail.se
Priset för ett armband i äkta silver med två brickor och 4 sötvattenpärlor är 600 kr
Halsband i äkta silver med kort kedja 800 kr
Halsband i äkta silver med lång kedja 950 kr
Örhängen, äkta silver, 75 kr

Självklart ingår valfri stansning på alla berlocker. Armbandet går även få med hjärtan iställer för brickor, samma pris.

Ha det bra så hörs vi snart igen.
Kramar Anette

1 kommentar:

  1. thanks for the post guys..Feel confident and smart when you wear trendy fashion jewelry. Make sure you stay in informed about the latest happening and new launches in the fashion jewelry world.

    SvaraRadera