torsdag 17 februari 2011

Äntligen...

...börjar allt falla på plats. Öppnade mitt företag i januari och det har varit en hel del att ta tag i. Tur att min man sköter allt som har med bokföringen att göra:)
Jag kommer nu också att börja tillverka smycken i äkta silver. Det är ju ett billigt allternativ att köpa silverpläterade smycken men många blir besvikna när de missfärgar. Tyvärr är detta inget man kan göra något åt, det är inte livslängd på silverpläterade smycken. Därför känns det jättebra att kunna erbjuda äkta silver nu. Jag kommer inom kort att få hem min första beställning av silverdelar. Smyckena kommer att bli snarlika de jag redan har gjort men också andra designer kommer ni att kunna hitta.
Jag kommer också att byta mitt smyckesnamn från Piffa till

Just nu fungerar det inte att lägga ut någon bild så min logga får ni se senare.

Välkommen tillbaka!
Kramar Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar